Bij evenementenbureau a punto te Maarkedal in Oost-Vlaanderen richten we ons tot particulieren, ondernemingen, verenigingen, ziekenhuizen en farmaceutische bedrijven. Voor hen bedenken we bijzondere concepten en realiseren we zowel kleine als grootschalige medische, zakelijke, culturele of netwerkevenementen. Ze kunnen ons inschakelen voor een complete dienstverlening of enkele services afzonderlijk, maar elk evenement wordt steeds helemaal op maat van de klant gesneden.
a punto: uw betrouwbare event organisator in Oost-Vlaanderen
Al heel wat ondernemingen konden op onze expertise rekenen. En dat levert ons vandaag een recurrent klantportfolio op. Een samenwerking met a punto kenmerkt zich als volgt:
- Onze teamleden streven bij elk project naar perfectie.
- Samen beschikken we over meer dan 15 jaar ervaring.
- Doorheen de jaren bouwden we een significant netwerk op.
- We houden van persoonlijk contact met onze klanten.
- We hechten belang aan stiptheid en professionaliteit.
- We bedenken out of the box ideeën die lang blijven hangen.
- We zijn zowel nationaal als internationaal actief.
Over het ontstaan van ons evenementenbureau in Oost-Vlaanderen
A punto staat voor kwaliteit en flexibiliteit. Al onze klanten zullen u met plezier melden dat u op ons kan rekenen. Wij zorgen voor tevreden genodigden op elk evenement, en garanderen u een vlekkeloos verloop van begin tot einde.
Onsite nemen wij de rol van totaal-coördinator voor onze rekening, al onze medewerkers doen hun werk met de glimlach, met hart en ziel, met volle goesting, en zijn trots op elke realisatie!
SMALL enough to guarantee personal care
Wij hebben een kleine structuur en willen dat zeer bewust zo houden. Zo zorgen wij ervoor dat het management voeling houdt met elke opdracht en elke klant persoonlijk kent. De Project Officer die u een offerte komt presenteren is op die manier ook uw aanspreekpunt en coördinator. Hij of zij blijft tijdens de volledige voorbereidingstijd en onsite.
BIG enough to be reliable
Iedereen wordt binnen het team ingezet vanuit zijn/haar sterktes en zwaktes. Wij helpen elkaar en vullen elkaar aan, om u een totaal-service te kunnen bieden.
Een fantastische teamspirit en een positieve houding zorgen ervoor dat u op ons kunt rekenen om uw verwachtingen te overtreffen.
YOUNG enough to be creative
Alle generaties zijn vertegenwoordigd binnen ons team, zo kunnen we steeds meedenken in functie van uw doelgroep. Bij elke brainstorming met het voltallige team bruist het van de frisse ideeën, die dan naadloos worden verweven in uw bedrijfsstrategie. Wij denken met u mee, en zorgen ervoor dat elk event al verre tijd vooraf en nog lange tijd nadien leeft onder uw genodigden. Zo garanderen wij u maximaal rendement!
De sterkte van A punto is de inzet en flexibiliteit, het professionalisme en de gedrevenheid van elke medewerker. Evenementen organiseren is iets wat je niet leert op school, maar door ervaring die je opbouwt, door op ieder event maximale effort te leveren voor een vlekkeloos verloop van begin tot einde, tot tevredenheid van opdrachtgevers en alle aanwezigen.
A punto staat voor een open en eerlijke, respectvolle en constructieve bedrijfscommunicatie. Bij ons wordt iedereen erkend als expert en adviseur in zijn vakgebied. Dit heeft niets te maken met dure titels, maar met de invulling die elk aan zijn job geeft.
Evenementen organiseren betekent teamwork: samenwerken met opdrachtgevers en onderaannemers aan creatieve ideeën, het maken van een gestructureerde voorbereiding, knokken om deadlines te halen en nog zoveel meer, om achteraf trots te kunnen zijn dat alles vlekkeloos verlopen is. Hindernissen zijn er bij de organisatie van ieder event, maar samen met betrouwbare partners kan je elk probleem vlot en efficiënt oplossen.
Benieuwd wat A punto events voor u kan betekenen? Neem dan zeker even contact op via info@apunto-events.be en we maken samen een toprealisatie van uw volgend event!
Heeft u een geweldig evenement in gedachten voor uw onderneming?
Laten we er samen werkelijkheid van maken.
Femke Vander Sarren
CEO.
Pascal
Creative Director.
Lydia
CFO.
Liesbet
Marketing Manager.